Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
Fb_img_1727268711225.jpg
1
Otvoriť Foto TU
Otvoriť galériu
Ilustračný obrázok: Richard Raši, minister investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie SR
25. septembra 2024 Správy od Anna MintálováMIRRI SR mirri.gov.sk Diskusia()

MIRRI: V Programe Slovensko sú vyhlásené výzvy v hodnote viac ako 50 % alokácie, spúšťame mediálnu kampaň

Tlačová správa Ministerstva investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie SR: V Programe Slovensko sú vyhlásené výzvy v hodnote viac ako 50 % alokácie, spúšťame mediálnu kampaň

Necelý rok po nástupe Richarda Rašiho na post ministra investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie sú v novom operačnom Programe Slovensko (PSK) vyhlásené výzvy v hodnote 6,5 miliardy eur, čo je viac ako polovica alokácie.

Keď sme koncom októbra prišli na ministerstvo, vyhlásených bolo len 27 výziev a zazmluvnených bolo len 5 projektov. Dnes je vyhlásených 180 výziev a zazmluvnených projektov je 720,“ informoval minister Richard Raši.

Dodal, že vlády Matoviča, Hegera a Ódora trestuhodne premrhali takmer polovicu programového obdobia, čo súčasné vedenie ministerstva musí teraz dobiehať.

Keďže sme vo vyhlásených výzvach prekročili 50 % vyčlenených prostriedkov pre Slovensko, MIRRI SR spúšťa informačnú mediálnu kampaň v rámci povinnej publicity, ktorá má za cieľ prezentovať dôležitosť podpory z eurofondov poskytovaných v rámci Programu Slovensko. Tento program, ktorý spravuje takmer 13 miliárd eur, je kľúčovým nástrojom na zlepšenie kvality života v slovenských regiónoch.

Cieľom mediálnej kampane, ktorá pobeží vo verejnoprávnych aj súkromných médiách, je oboznámiť verejnosť s Programom Slovensko a zvyšovať tak povedomie o pozitívnom prínose a spravodlivom investovaní eurofondov poskytovaných Európskou úniou.

MIRRI SR ako riadiaci orgán Programu Slovensko má povinnosť plniť tento cieľ a zohľadňovať informačné a komunikačné úlohy v súlade s politikou Európskej únie, čo vyplýva nielen z požiadaviek EK, ale aj z Komunikačnej stratégie na obdobie 2021 – 2027.

Pri komunikácii eurofondov budeme využívať komunikačné kanály s najväčším zásahom, dosahom a dostupnosťou pre širokú verejnosť bez ohľadu na vek, vzdelanie alebo región.

Hlavným posolstvom mediálnej kampane je prezentovať Dobre využité eurofondy pre zveľadenie a obnovu Slovenska. Kampaň štartuje dnes a pobeží 12 týždňov.

K téme

Najčítanejšie za týždeň

Neprehliadnite

Bezplatné novinky z Nitry raz týždenne:
podmienkami používania a potvrdzujem, že som sa oboznámil s ochranou osobných údajov

Máte tip na článok? Napíšte nám TU

Copyright © Iden.sk Všetky práva vyhradené. Iden.sk si vyhradzuje právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos tohto článku, jeho častí a zverejnených fotografií.